En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Hattemageri 09.10.08
October 9, 2008, 8:54 am
Filed under: Honey

Nå, men i dag er så dagen hvor alt skal laves, så jeg kommer nok ikke til at sove før fredag aften. Jeg har proppet min dejligt store Flying A taske fyld med matieraler som jeg har fundet i hattenes verden eller som er inspireret deraf, og så vil jeg begive mig ud på eventyr hos min mormor som burde have nogle hatte opskrifter liggende. Så må vi se om de kan bruges. Det jeg er blevet mest inspireret af, er alle de forskellige teksturer og pyntemetoder der bruges på hatte. Der finde så mange forskellige slags, en til enhver lejlighed, og de laves alle på forskellige måder. Nogle af de hatte jeg har fundet er enormt illustrative og havde de ikke været så pokkers dyre havde jeg købt nogle. Billige hatte er okay men kan håndværksmæssigt slet ikke sammenlignes med vintage hattene og de specialtsyede. Well, håber jeg når alt det jeg gerne vil i dag…

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

