En blog til eleverne på Mediehøjskolen


En dag ud af kalenderen! Argh!
October 8, 2008, 5:17 pm
Filed under: Honey

Uha, jeg har seriøst problemer nu. I dag havde jeg en aftale på en hattefabrik, skulle til foredrag og ville prøve at nå lidt midtvejsevaluering med Julie. Hvad jeg ikke liiiiiige havde overvejet og hvad der kom som et mindre chok i min opgaveplanlægning var min kærestes 30 års fødselsdag. Havde ikke lige tænkt over at det var i dag, at lejligheden ville blive proppet med svigerfamilie til fødselsdagsmorgenmad, at de stadig ville være her til kl 17 og at de havde købt min kæreste et giga flaskærms TV. Og det var godt nok en lækker gave. MEN, det skulle byttes. Det havde et backlighting problem så vi måtte have fat i en bil og ned og bytte den kæmpe tingeste samme dag da det jo var ude af emballagen osv. Så var klokken pludseligt mange og så sidder jeg her nu og tænker “Hov, var det også noget med man skulle lave nogle slides…!!?”. Argh! Jeg er slet slet slet ikke nået dertil hvor jeg skal! Jeg når det aldrig! ARGH! Så nu skal jeg først færdiggøre dagens arbejde og lave fødselsdagsmiddag til min kæreste der heldigvis var frisk på at spise hjemme i stedet for ude. Det lod han mig udsætte til weekenden. Så EFTER det må jeg tilbage til min “tænke hat” og få noget hattemager sjov ud af min computer! Lavede et dejligt overskueligt mindmap i går så har heldigvis lidt at gå efter. Det er bare om jeg kan nå det med den sidste lille bitte dag og halve aften der er tilbage. Eeek!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

