En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Kinesisk Nytår 07.10.08
October 7, 2008, 9:13 pm
Filed under: Maria

Tirsdag: Godt at jeg nåede så meget fredag. Om aftenen blev jeg syg, og lørdag, søndag og mandag har jeg været komplet uduelig. I dag har jeg designet en t-shirt. Inspirationen er fra både det stof jeg købte og så den pose jeg fik til de ting jeg købte i Det kinesiske hus. Og så er gået i gang med at læse i en bog som jeg lånte på biblioteket (hvor jeg også var fredag), der handler om Kina historie – den er rigt illustreret. Så har jeg tegnet min mappe op så målene er på plads. Sidst men ikke mindst har jeg designet et stykke brevpapir – endnu engang inspirerede viften mig… den var et godt køb. Jeg lægger billeder ind i morgen af mine inspirationskilder.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

