En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Jimmy Hoffa 06.10.2008
October 6, 2008, 10:03 pm
Filed under: Gürcin

Igår fik jeg en fed idé til, hvordan min mappe kunne se ud, men efter videre overvejelse syntes jeg, at det virkede uoverskueligt at eksekvere det. Så jeg kører med at lave en FBI confidential/unsolved mappe, idet Hoffas forsvinden har været en uløst gåde i mere end 30 år. Jeg har været ude og indkøbe materialer idag og vil råde folk til at købe ind alle andre steder end Pandoru Hobby – det er satans dyrt, og man kan sagtens få materialerne andre steder til billigere pris … fandt jeg senere ud af og fik et lettere surt opstød.

Visuelle ideer har jeg et par stykker af. Bl.a. har jeg lavet en ikonisering af Hoffa, da han er lidt af en legende. (Blev inspireret af ikoniseringen af Che)

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

