En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Fyrværkeri 6.10.08
October 6, 2008, 5:04 pm
Filed under: Christian

I dag har jeg, udover at følge op på en del af mine research leads fra i fredags, også gravet lidt i historien, fyrværkeris historien for at være præcis. Jeg ligger nu inde med en længere række mere eller mindre interessante facts om fyrværkeri som følge. Om disse kan bruges til noget som helst er jeg ikke helt sikker på, men det var ikke desto mindre et nødvendigt skridt på vejen.

Som nævnt fulgte jeg op på et par ting fra i fredags og det har, hvis jeg skal sige det lidt kryptisk, bragt mig lidt nærmere musikken, leveret massere af slap-stick og et stk disco dansende heltinde.

Dagen i dag, led et mindre tilbageskridt, da jeg i min mission ud i felten for at finde Frederiksberg Fyrværkeri måtte give fortabt. Planen er dog at genoptage jagten i morgen – denne gang medbringende en lille seddel med adressen på…

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

