En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Banandyrkning 06.10.08 22:59
October 6, 2008, 8:59 pm
Filed under: Tobias


Igen mellemamerika, her: flag.


Josephine Baker med superkinky bananaskirt. Afro-amerikansk danser/sanger, der havde sin storhedstid i 1930’erne og 40’erne. Hun var den første afro-amerikaner i en stor hollywood film og den første afro-amerikanske verdens-stjerne.


Da jeg læste om de mellemamerikanske flag faldt jeg over noget farvehistorie, og prøvede at lave en farveskala!! Og på en eller anden måde blev det til den her supergaybanana.


Og så kom Sophus med den briliante idé at jeg skulle gå hjem og ridse i en banan. Jeg tog billedet i eftermiddags, og nu har den ligget på køkkenbordet i 7 timer og den bliver federe og federe at se på. Jeg tror jeg skal brodere lidt mere på nogle bananer inden jeg går i seng, og så ta’ billeder af dem i morgen!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

