En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Hattemageri fotos og off-topic fotohygge
October 6, 2008, 11:15 pm
Filed under: Honey | Tags: ,

Har lige tømt mit kamera og tænke at jeg ligge ville dele nogle af de ting fra hattemager verdenen der inspirerede mig mest.

 

Og ja, i den gamle butik havde de seriøst brudt hele stemningen med Indiana Jones hatte! Men meget sejt alligevel. Til sidst kan man se hvordan jeg endte op de mærkeligste steder i min søgen efter hattebutikker. Bl.a i Kransekagehuset og i en kagedekorationsbutik hvor de havde fine “gay marriage” kage toppe.

2 Comments so far
Leave a comment

Skimmede bare lige iggenem og lagde mærke til Indiana Jones, hvis du ikke allerede ved det så er det en dansk hattemager der har lavet hatten til den seneste Indiana Jones. Mener jeg så det i Go’ morgen Danmark en søvnig morgen…

-Trym

Comment by designinspiration08

Ahh, så er det nok derfor han havde dem og reklamerede for dem. Altså, det er nok ham jeg besøgte der lavede den. Tak for tippet! 🙂

Comment by designinspiration08




Leave a Reply

