En blog til eleverne på Mediehøjskolen


Fyrværkeri 3.9.08
October 3, 2008, 2:28 pm
Filed under: Christian

Fyrværkeri dag 1

Aha, den var værre. Fyrværkeri!? Det ’ festligt, det’ løjer, det’ flot, det’ farver, det’ fup, det’ fakta, det’ Claus Elgaard efter 3 flasker hvidvin, det’ ikke mindst massere og massere af heksehyl. Hvor starter man? Eller rettere hvor startede JEG? Det skal jeg sige jer. Jeg googlede. Googlede natten væk! Men det må man da ikke, siger I måske, så bliver læreren da sur og skuffet. Måske, måske, men det forholdte sig altså således, at jeg synes jeg manglede et sted, eller steder at starte og jeg var simpelthen overbevist om at google kunne vise vejen. I modsætning til de få blogs jeg har fået læst vil jeg ikke publicere alle mine fund minutiøst fra ende til anden. Så det kan ligeså godt skyde en hvid pil efter. Jeg vil derimod blot konstatere at Google netop gav mig en række, af de tidligere efterlyste, steder at starte. Superhelte, et band, en sang, dronningen, tegnefilm, en butik, min tegneseriesamling, et par love, historien, alt sammen bare en del af den remse der gerne skulle bringe mig en del tættere på slutresultatet…

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

